Sari la conținut

Sassy and classy

Termeni si conditii

Bine ati venit in magazinul nostru online – sursa ta de inspiratie pentru petreceri reusite si cadouri inspirate!

Inainte de plasarea unei comenzi va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile acestui site.

Prin folosirea sau plasarea unei comenzi pe site-ul nostru va dati acceptul asupra conditiilor mentionate mai jos.

Magazinul online se adreseaza clientilor persoane fizice si juridice astfel: prin vanzare de produse si prestare de servicii exclusiv catre entitati fiscale cu personalitate juridica si prestare de servicii catre persoane fizice fara personalitate juridica.

Magazinul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare „Clienti”. Clientii vor avea acces permanent la Termeni si Conditii, pentru a le putea consulta in orice moment.

Termeni si conditii

Produsele noastre sunt confectionate manual. Din acest motiv, produsele replicate pot sa prezinte mici diferente fata de cele prezentate pe aceasta site (de ex.: nuanta rips, detalii baza cabochon, dimensiune catarama, nuanta hartie cartonata etc.) fara a afecta estetic produsul.

Toate aceste detalii sunt stabilite impreuna cu clientul in momentul plasarii unei comenzi. prin completarea zonei destinate Comentariilor.

Comanda, personalizare, plata produselor si retur

Cum Comand

Pentru a comanda produse din magazinul nostru virtual trebuie doar sa alegeti si sa adaugati produsele dorite apasand butonul „Adauga in Cos”.

Dupa ce ati ales/adaugat produsele dorite, in dreapta exista un buton „Vezi Cos” pentru a vizualiza si verifica produsele adaugate.

Pentru a adauga un produs in „Adauga in cos”, alegeti produsul dorit si numarul de bucati.

Daca totul este corect apasati „Finalizeaza comanda” si site-ul va trimite la „Finalizeaza comanda” alegand modalitatea de plata. Puteti opta pentru plata online prin intermediul procesatorului de plati.

Metoda de livrare

Expediem colete prin Sameday Curier, Stack Curier. Costurile expeditiilor (ambalare si transport) sunt:

  • 20 lei pentru livrare in Bucuresti;
  • 25 de lei pentru livrare in alte orase.

In general, coletele sunt ridicate de curier (luni-vineri) la ora 16.00.

Pentru comenzile ce depasesc 500 lei, plata in cont, transportul este gratuit

La tocile pentru absolvire nu se aplica pragul de gratuitate. La tocile de absolvire, pretul pentru ambalare si transport, se comunica la fiecare comanda, in functie de numarul si dimensiunea coletelor.

Preturile sunt valabile pentru localitatile aflate in aria de acoperire a firmei de curierat. Gasiti aici lista localitatilor din reteaua Sameday Courier. 

Panourile decorative se ridica de la sediul nostru din Bucuresti.

Comenzile se expediaza exclusiv pe teritoriul Romaniei; oricare alta destinatie necesita ofertare si calcul taxe de transport specifice adreselor international.

Coletele expediate prin curier ajung la destinatar, de obicei, in 24 ore – considerand zilele lucratoare. In perioadele aglomerate, acest timp poate sa difere. Nu ne asumam responsabilitatea intarzierilor de livrare si nu consideram un motiv intemeiat pentru refuzul unui colet. Un refuz colet din considerente ce nu depind de noi are consecinta refuzul nostru de a mai colabora cu respectivul client. De asemenea, comenzile odata plasate, se considera comenzi ferme. Anularea lor fara un motiv intemeiat (depasirea termenului asumat de procesare) este consum de timp si resurse, care ne obliga sa incetam colaborarea cu persoana respectiva. Coletele cu varianta plata in cont nu sunt expediate pana nu se confirma efectuarea platii. Fiecare colet este insotit de factura fiscala detaliata.

Timpul de procesare pentru comenzi este de 1-4 zile lucratoare, in functie de perioade si de complexitatea comenzilor (exceptie panourile decorative pentru care termenul este de minimum 15 zile lucratoare). Comenzile intra in procesare dupa validarea telefonica cand se comunica si termenul de realizare a comenzii.

Personalizare

Daca se doreste un produs personalizat (culoare, nume, dimensiune etc.), toate detaliile se transmit prin mesaj sau pe adresa de email decoratiuni at misssassy.ro. Dupa stabilirea tuturor aspectelor referitoare la produsul personalizat, nu se mai accepta modificari.

Plata

Clientii cu istoric negativ de ridicare a coletelor, daca revin pe site cu o comanda, o vor achita integral in avans.

Plata se face online sau prin transfer bancar iar, in cazul produselor personalizate, dupa stabilirea tuturor detaliilor referitoare la comanda. Orice comanda personalizata presupune achitarea unui avans de 50% din valoarea produselor.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Politica de retur

In conformitate cu Art 14 din OUG 34/2014 returnarea fizica catre vanzator a produselor se face in interval de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia a produselor. Nu se accepta retururi care au depasit intervalul de 14 zile calendaristice.

Expedierea produsului(lor) returnat(e) se face pe cheltuiala exclusiva a cumparatorului. Daca clientul nu va achita taxa de retur, prin compensare taxa initiala de curierat nu va fi rambursata clientului. 

Nu transmiteti produsele retur cu valoare de ramburs deoarece acestea trebuie verificate la receptie si emisa factura de stornare, pentru a se putea face rambursarea contravalorii acestora.

Starea produselor returnate

Cumparatorul se face responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor returnate, rezultata din manipularea acestora (ambalaj deteriorate, starea produselor, etc.).

Produsele care se returneaza trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit (ambalajul produsului, imaginea de prezentare a produsului, accesorii, etc.), toate aceste componente fac parte din produs in sine.

Nu se accepta produse care au fost supuse: interventiilor neautorizate, care au urme de uzura, folosire, rupturi, zgarieturi, accesorii lipsa, lovituri sau alte socuri.

Daca produsele care necesita returnare au fost insotite de eventuale cadouri, bonusuri etc, trebuie returnate si acestea.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel, trebuie sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Produsele ce constituie un set, trebuie returnate ca set.

Exceptii de retur

Conform prevederilor OUG 34/2014 Art.16 ne rezervam dreptul de a nu accepta returul produselor care, prin natura lor nu pot fi returnate:

  • Produse confectionate dupa specificatiile cumparatorului sau personalizate conform solicitarilor acestuia. Orice modificare ulterioara confirmarii comenzii, va fi supusa estimarii si taxarii suplimentare in functie de complexitatea modificarii solicitate.
  • Produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta.
  • Produse susceptibile de a se deteriora usor.

 

Rambursarea contravalorii returului

Ne rezervam dreptul de a amana rambursarea contravalorii returului pana la data receptiei produselor returnate, dupa verificarea starii produselor, conform celor mentionate la “Starea produselor returnate” si dupa stornarea facturii.

Rambursarea sumelor aferente se va face in contul bancar pus la dispozitie de catre cumparator in cererea de retur transmisa catre vanzator.

Daca se returneaza doar anumite produse din comanda initiala, se va rambursa doar contravaloarea produselor returnate.

Copyright 

Toate imaginile si informatiile expuse pe aceast site sunt proprietatea SC Blue Ocean Fun SRL si orice folosire a lor sau redare intra sub incidenta legii copyright-ului / a dreptului de autor, conform Legii nr.8/1996, modificata si completata prin Legea nr.285/23 iunie 2004 si OUG nr. 123/1 septembrie 2005.

Garantii

Toate produsele sunt realizate cu multa atentie la detalii, folosind materiale de calitate. 

Totusi:

  • in cazul panourilor decorative va garantam ca, daca un eveniment neprevazut determina deteriorarea unor flori/rozete, le inlocuim gratuit (o singura data) in limita a 10 bucati; 
  • in cazul accesoriilor pentru camasa va garantam ca, daca acul si sistemul de prindere se deterioreaza, ne trimiteti produsul si noi il reparam gratuit pentru dvs.

 

Politica de confidentialitate

SC B.O.F. SRL, cu sediul in Bucuresti, Strada Valea Argesului nr. 3, este inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J40/10797/2015, CUI 34058742. Capital social 200 RON.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, SC BOF SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate la inscrierea pe site sau la plasarea unei comenzi. 

Ce date colectam

Datele pe care le colectam sunt datele dvs. personale: nume, prenume, adresa, numarul de telefon.

Scopul colectarii datelor

  1. informarea cumparatorului privind validarea, expedierea si facturarea comenzilor, comunicarea ulterioara privind orice problema de orice natura aparuta la o comanda, la produsele si sau serviciile achizitionate. Intrucat comenzile sunt personalizate este nevoie sa comunicam permanent cu privire la modul de executare a comenzii. 
  2. trimiterea de Newslettere si/sau oferte, cataloage de produse noi, prin folosirea postei electronice (e-mail).

Prin completarea datelor in formularul de contact/sau de comanda, cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a firmei, si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus. Clientul isi va putea modifica alegerea prin solicitarea scrisa adresata firmei mentionate mai sus.

Prin citirea documentului ati luat la cunostinta de faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si a Regulamentului (UE) 2016/679.

SC BOF SRL isi ia angajamentul ca nu va furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla sau nu in relatii de parteneriat, cu exceptia curierul ales pentru efectuarea livrarii. Politica acestuia de confidentialitate si masurile privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date poate fi accesata si studiata pe site-ul acestuia.

Cat timp pastram datele

Facturile emise le pastram pentru 5 ani in scopuri contabile. Celelalte date personale, telefon, adresa, etc. le pastram pana in momentul in care comanda ajunge in conditii bune la dvs. Nu colectam separat aceste date ci le solicitam in momentul confirmarii comenzii.

Modalitati de contact pentru probleme legate de date

Pentru probleme legate de date ne puteti contacta prin mesaj direct decoratiuni [at] misssassy.ro.